Landet

Sitter just nu i morsans sommarstuga och lyssnar på musik. Spelar lite kort också, och saknar mina vänner - bl.a. Ellen ( http://piira.bloggplatsen.se/ ) och Nicole, men även många fler.
Idag har jag sovit till tolv, gick sen upp och drack ett glas juice. Plockade bär med mamma efter det, eller, jag var snarare den som höll i hinken, men ändå x) Senare på dagen åkte vi iväg till en strand i Ludvika och badade - eller ja, de andra badade, jag kunde inte..
Det är extremt dålig luft här just nu, fuktig och rökig luft... Vi skulle behöva lite regn här, men det kommer i alla fall inte imorgon - det skulle bli typ 30 grader varmt runt 14-snåret -.- Tror i alla fall att jag ska kunna bada imorgon, och hoppas att vi åker iväg till någon strand.
 
Hursomhelst, varit skogsbrand i Sala, så det lär lukta ett tag, tror att vi hinner komma hem igen innan lukten försvinner. Det är säkert det mest spännande som kommer hända här, bortsett från när det var skogsbrand i vår egen skog i alla fall xD
 
 
Gjorde en imitation av Luke Hemmings x)
 
 
Lite sämre ljus på min dock x)
 
XOXO Elli

Kommentera här: