Konfirmation

Idag har jag haft det ganska chill, har suttit hemma med datorn i knät, chattat lite, uppdaterat designen på bloggen och lite så. Har inte varit ute något, har varit för varmt.
Imorgon är det dags för konfirmation. Vi kommer att ha en presentation med teater och sång, ska bli jättekul faktiskt! Kommer dock troligtvis att sakna gruppen, vi har haft det så trevligt tillsammans..
 
Vi som har varit delaktiga i gruppen är:
 
Jag; Elli
Ellen
Jennifer
Noah
Maija
Ann-Sofie
Eira
Julia
 
Ledare:
Jonatan
Sofia
 
Jag skulle vilja tacka er alla för fantastiska 3 veckor och så har det varit jättekul att få komma iväg och göra något under lovet, så man inte bara sitter hemma!
Kommer kanske få bidrag till en ny kamera i konfirmationspresent från släkten också, så det känns väldigt kul :)
 
---
 
Den 14:e juli sticker jag iväg till Budapest med pappa, Ashti, Fanny, farmor, farfar, Dashti och Björne. Kommer nog också bli jättekul, hoppas jag iaf ;) Är borta en vecka, och i augusti någon gång så ska jag troligtvis på poolparty hos Wilma, ska också bli jättekul!
 
Ha det bra, hörs snart igen!
 
 

XOXO Elli

Kommentera här: