31/1-2015

Hejsan hoppsan!
Nu var det ett tag sen jag skrev här sist. Har hänt en MASSA saker sen sist. Har t.ex. börjat åttan. Inte så mycket bättre än sexan och sjuan, men kan ju alltid glädja mig åt att det nu bara är ett jobbigt skolår kvar. I grundskolan. Så kan ju alltid hoppas på att gymnasiet blir bättre. Om man kommer på vilken linje man vill gå ens xD Mycket att fundera på nu..
Har en kompis som tycker jag ska bli fotomodell, men det tycker inte jag. Så får fundera lite till.
Jag har också skaffat en ny kamera, men inte lyckats sälja den gamla.
Ska också få tandställning snart, så det är jag glad över. Har börjat i kör, det är de två roligaste timmarna i veckan tror jag. Ja, jag skulle nog kunna rabbla upp saker i evigheter, men det var i alla fall lite.
 
Nu är det i alla fall lördag, vilket betyder DANS!! Väldigt roligt faktiskt. Jag är inte direkt kompis med någon där, men jag vet vilka alla är, några går/har gått i samma skola som jag går i och de andra har jag gått med i samma grupp i snart 2 år, så de "känner" jag ändå. Har dansat sen jag var sex år, så i år blir det 9:onde året jag går på dans, 18:e terminen, på samma dansskola, så jag är rätt nöjd med de faktiskt.
Vi började att dansa i skolans gympasal, kommer knappt ihåg något av den tiden faktiskt. Sen fick vi flytta ner till en byggnad som låg nedanför skolan. Där dansade vi tills för två år sen, hade alltid dansat utan speglar, och varje gångg vår lärare sa "nästa vecka ska vi dansa i en spegelsal" så fick jag panik. Nu får jag nästan panik på dansuppvisningarna för att vi INTE har någon spegel xD
 
Men det är kul ändå. Längtar alltid tillbaka dit när jag går därifrån.
 
XOXO Elli

Kommentera här: