Tandläkaren

Då har man varit hos tandläkaren och dragit ut tand nummer två nudå. Var tvungen att ta dubbel bedövning den här gången, så det tog 5 timmar för bedövningen att släppa helt, så fick äta sen lunch idag.
Nu är det bara två kvar, lite jobbigt, helst hade jag velat att det skulle vara klart nu.
Jag har fått med mig båda mina tänder hem i små skattkistor, ganska söta små platslådor skulle jag säga ;) Den jag drog ut idag hade en annan rot än den jag drog först, och den här hade de annars velat behålla för att använda till utbildningar eller något sånt. Men jag tog hem den ändå.
Jag tror nästan att tandläkaren sabbade min käke lite grann, får jätteont bara jag försöker öppna munnen.. Får hoppas att det blir bättre snart.
 
Har dragit ut höger uppe och nere, blå är uppe, röd är nere. Vore inte helt fel att få två andra färger till de sista två, haha. Lättare att skilja de åt då.
 
 
 
XOXO Elli

Kommentera här: